Mikropolix
  • Etusivu
  • Yritys
    • Tietosuojaseloste
  • Yrityksille
    • Palvelut
    • Ylläpito
    • Hosting
    • Hosted Exchange
    • Microsoft 365 Business
    • Tuotteet
    • Rahoitus
  • Kuluttajille
    • Tuotteet
    • Palvelut
  • Tiedotus
  • Rekrytointi
  • Tarjouksia
  • Yhteystiedot
  • Etätuki

Etätuesta:

Etätukea voidaan käyttää asiakkaan toimitilassa tai kotona olevan tietokoneen ongelmien ratkomiseen, asetusten muuttamiseen ja ohjelmistojen asennukseen irroittamatta konetta sen omalta paikalta. Näin säästyy matka-aika ja -kulut.

Etätuki vaatii toimivan internet-yhteyden.

Lisätietoa etätukiohjelmasta:

Käytämme etätukiohjelmistona saksalaista Teamviewer ohjelmistoa, jolla on yli 100 miljoonaa käyttäjää 200 maassa ympäri maailmaa.

Ohjelma käyttää tehokkaasti suojattua RSA/AES256-yhteyttä, jota käyttävät myös mm. pankit omissa asiakassovelluksissaan.
Picture

Etätuen käyttö:

​1. Etätukiohjelman lataus:
Lataa Windowsille
Lataa Macille
Valitse tallenna työpöydällesi tai käynnistä suoraan linkistä.

2. Etätukiohjelman käynnistys
- Tuplaklikkaa tallennettua teamviewer-kuvaketta.
- Varmistusikkunassa klikkaa Suorita (jos se tulee esille)
- Kun etätuen ikkuna aukeaa, tarkista että ohjelman ikkunan alareunassa näkyy hetken kuluttua vihreällä Valmis yhdistämään (turvallinen yhteys).

3. Yhteydenotto tukihenkilöön
Soita Mikropolixiin numeroon 010 666 3020 ja pyydä etätukea.


4. Tunnustietojen antaminen
Ilmoita puhelimessa etätukiohjelman luoma ISTUNTOKOODI etätukihenkilöllesi. Saat puhelimitse ohjeet jatkosta.
Picture
Picture
Picture
Mikropolix Oy, Tehtaankatu 13, 11710 Riihimäki, 010 666 3020
Myymälä avoinna ma-pe klo 9-17.