YlläpitoYlläpito on yritykselle olennainen tapa pitää tietojärjestelmän käytettävyys mahdollisimman hyvänä. Ylläpidolla yritys voi varmistaa liiketoimintansa jatkuvuuden ja välttää mm. tietoturva-aukkojen hyväksikäyttöä, piilevien ongelmien pahenemisen, palvelimien tai työasemien levyjärjestelmien levyvaurioiden aiheuttamat työn keskeytymiset ja tiedon pysyvän katoamisen.
Ylläpito sisältää mm. järjestelmien valvonnan, päivitykset ja korjaukset sopimuksen mukaisesti. |
Ylläpidosta tehdään kirjallinen sopimus, jossa sitoudumme sopimuksen mukaisiin tehtäviin ja aikataluihin. Ylläpito sovitaan aina asiakkaan kanssa huomioiden tietojärjestelmän laajuus ja erityisominaisuudet.
Ylläpidossa sovitaan: - Laitteistojen ja ohjelmistojen valvonnasta aikataulun mukaisesti - Valittujen laitteiden ja ohjelmistojen päivityksistä - Vasteajasta ilmenneiden ongelmien korjaamiselle - Asentajan käynnistä asiakkaan luona määrävälein jolloin voidaan tehdä myös muita asiakkaan toivomia asennuksia tai muutoksia sopimuksen puitteissa. Ota yhteyttä niin kerromme mielellämme lisää! |